Sunday 19 November 2017

Forex 10 Pips Per Dag


Bare 10 Pips per dag for å oppnå 1000 Returns Jeg vil gjerne presentere en handelsplan for å oppnå 1000 vekst i egenkapital i 13 måneder. Krav - Daglig handelsstrategi som bare kan gjøre 10 netto pips per dag (50 netto pips per uke eller 200 netto pips i måneden for swinghandlere vil også gjøre) Leverage - 10 til 1 ie. Handel et standardparti på 100 000 for egenkapital på 10 000 . Hver måned vil egenkapitalen øke med 20 i forrige måned (forutsatt 10 netto pips per dag i 20 virkedager). Tilsvarende vil handelspartiet øke med 20 hver måned. Tabell som viser detaljene for egenkapitalen og handelspartiet per måned er som under - For beregningsformål har jeg tatt 1 pip 10 for et standardparti på 100.000 som vanligvis gjelder for store valutapar. Også handelspartiene er ikke akkurat 10 ganger handelskapitalen i måneden. De har blitt avrundet til nærmeste ti tusen. Dermed ved å bruke samme handelsstrategi hver måned og bare øke handelspartiet kan vi oppnå en vekst på 1000 på egenkapitalen over en periode på 13 måneder. Denne planen utnytter den enorme kraften i sammensetningen. Mange økonomer og matematikere har med rette kalt sammensatt interesse som en av de største matematiske funnene av all tid. I utgangspunktet re-investerer vi fortjenesten i forrige måned til vår hovedstad i neste måned. Lignende strategier brukes av kjente investorer som Warren Buffet, som aldri gir utbytte til investorer, men investerer igjen sin fortjeneste for å oppnå videre vekst i hovedstaden. Så venner, hvis du har noen handelsstrategi som gir deg bare 10 netto pips per dag og har disiplin for å følge denne planen i 13 måneder, så kan du også definitivt oppnå denne veksten. Også, hvis du fortsetter som i ytterligere 13 måneder, vil egenkapitalen krysse den magiske figuren på 1 million dollar (rundt 1179400). Og noen av våre venner hvis strategier kan garantere dem mer enn 10 netto pips per dag, kan oppnå enda større avkastning på egenkapitalen. Men formålet med å bruke 10 netto pips per dag er å vise at vi ikke trenger å lage hundrevis av pips per dags uke for å oppnå en slik vekst. Så lykke til dere alle og håper dere alle har fantastisk avkastning i din trading. Forex 10 pips per dag. Jeg begynte å handle i dag på fxcm og la merke til at pengene mine fikk en 2 gevinst etter å ha fått 10 pips. Er 10 pips en 2 fortjeneste, eller er det bare basert på hvor mye penger du har i balansen. Jeg forstår ikke dette. Alt jeg vet er mitt mål om 10 pips per dag. Hvis jeg kan tjene 2 av pengene mine hver 5 dager i uken, så. Vis mer Jeg begynte å handle i dag på fxcm og la merke til at pengene mine fikk en 2 fortjeneste etter å ha fått 10 pips. Er 10 pips en 2 fortjeneste, eller er det bare basert på hvor mye penger du har i balansen din. Jeg skjønner ikke dette, alt jeg vet er mitt mål om 10 pips per dag. Hvis jeg kan tjene 2 av pengene mine hver 5 dager i uken, det er mer eller mindre 40 per måned, er jeg rettet Hvis jeg er riktig, så kan mine 100 dollar bli 268 millioner på bare 4 år. er dette mulig jeg laget en Excel-fil som legger til 2 profitt per dag og resultatet er 268 millioner i 4 år. mmm. Oppdatering: Jeg mener 2 per dag (5 dager i uken) Oppdatering 2: Jeg er enig Vennligst ikke foreslå å handle med en brukerkonto fordi jeg allerede gjorde det. Jeg har brukt demo-konto og jeg er fortsatt forvirret. Ive hadde omtrent 300 dollar profitt hver dag i min 50000 demo-konto. Jeg tror det er 1k per lot. det er noe jeg ikke forstår. Jeg har penger, men jeg er ny forex så jeg viser mer Jeg er enig Vennligst don039t foreslå å handle med en brukerkonto fordi jeg allerede gjorde det. I039ve brukt demo konto og I039m fortsatt forvirret. I039ve hadde omtrent 300 dollar profitt hver dag i min 50000 demo-konto. Jeg tror it039s 1k per lot. det er noe jeg ikke forstår. Jeg har penger, men I039m ny til forex, så jeg tenkte 100 dollar er rimelig nok til å begynne å investere i forex, jeg mener at jeg ikke skal gråte for det hvis jeg mister alt. Så jeg har 100 dollar, klikket på buy-knappen, mye er 1k, så senere fikk jeg mer eller mindre 2 fortjeneste etter å ha fått 10 pips. Så stoppet jeg igjen, igjen. Jeg er ikke grådig, jeg gjør bare dette fordi jeg vil lære å styre og øke pengene mine, og hvis jeg blir en mer kunnskapsrik person i form av forex, kan jeg være villig til å investere store mengder penger. En annen grunn til at jeg ønsker å lære forex er fordi jeg ikke fikk en jobb. er det vanskelig å forstå at jeg bare vil tjene litt ekstra penger selvfølgelig, jeg vil bare jobbe med en oppdatering 3: forresten, jeg vet hvordan jeg skal håndtere mitt stoppfall og begrense meg til 10 pips per dag. Oppdater 4: Alt jeg spør er hva er en pip. i mitt tilfelle er 10 pip mer eller mindre 2 av 100 dollar riktig. Best svar: Når du gjør matte, vil du til slutt bli en milliardær, hvis du lager 2 om dagen. Men du tenker på grunn av din gode ferdighet, har du laget 2 i dag. Faktisk lagde du 2 på grunn av din flotte LUCK i dag. Det er mye lykke i Forex, og du hadde en heldig dag. Men du kommer ikke til å være heldig hver dag. Spille Forex kan virke tiltrekkende, men flertallet av folk som prøver det, mister penger. Alt du trenger å gjøre er å gjøre et nettsøk på ordene quotForexquot og quotlosequot for å se dette er konsensus. Forex ligner på det vi kaller et quotzero sumquot-spill. Du tar en innsats med noen andre om hvorvidt en valuta vil stige eller falle. For hver vinner må det være en taper. Netto gevinsten av alle sammen er lik null. Hvis du er smartere enn den gjennomsnittlige spilleren, kan du tjene penger. Hvis du er dummere enn gjennomsnittsspilleren, vil du sannsynligvis tape penger. De fleste av de som gjør quotbetsquot i Forex, er høyt utdannede fagfolk hos banker og andre institusjoner. Du er usannsynlig å slå dem på dette spillet. Egentlig Forex er ikke helt en null sum spill. Det039 er et litt negativt sum spill som Forex megler tar en liten prosentandel hver gang i spredningen. Det er en liten mengde, men over hundre handler, det ender med å være en betydelig sum penger. Så den gjennomsnittlige spilleren sannsynligvis vil tape penger, og husk at den gjennomsnittlige spilleren er en høyt utdannet profesjonell og sannsynligvis smartere enn deg. Det er mye lykke i Forex, og hvis du spiller det, vil du ha noen perioder hvor du tjener penger. Dette er vanligvis fordi du har en heldig strekk, ikke fordi du plutselig har blitt en ekspert forexspiller. Imidlertid er de fleste ikke villige til å innrømme at deres suksess skyldes flaks. De blir overbevist om at de har et system som fungerer, og mister mye penger og prøver å forfine det. Videre kompliserer problemet det store antallet Forex svindel på internett. De fleste Forex nettsteder er av tvilsom ærlighet. Du finner mange mennesker på Internett som hevder at de har tjent mye penger ved hjelp av Forex. De er vanligvis løgnere som prøver å tjene penger. De vil si: quotGo to Forexcrap, comq2347.quot The quotq2347quot er et signal til Forexcrap-nettstedet at du blir henvist til dem av quotq2347.quot Hvis de selger noe til deg, får quotq2347quot et tilbakebetaling. Disse kodede signalene kan skjules av forskjellige metoder i lenken. Andre mennesker vil henvise deg til deres eget private nettsted eller blogg for å prøve å få penger på deg. Også det er et godt antall troll der ute som liker å late som de er vellykkede forexhandlere bare for moro skyld. Jeg vil anbefale ikke å prøve å gjøre Forex i det hele tatt, med mindre du er en utdannet profesjonell. It039s liker å spille poker med folk bedre enn deg, med huset stadig tar en liten prosentandel fra potten. Les advarslene i linkene nedenfor: Kilde (r): cftc. govopaenf98opaforexa1. smartmoneyinvestingstoc. en. wikipedia. orgwikiForexscams cftc. govConsumerProtectionFraudAwarenessPreventionForeignCurrencyTradingindex. htm cftc. govucmgroupspubliccpfraudawarenessandprotectiondocumentsfileenfforexbrochure. pdf finance. yahoobanking-budgetingarticle111833are-forex-brokers-cheating-their-clientsmodbb-budgetingampsectopStoriesamppos1ampassetampccode BIll Q middot 6 år siden Forex 10 pips per dag. Jeg begynte å handle i dag på fxcm og la merke til at pengene mine fikk en 2 gevinst etter å ha fått 10 pips. Er 10 pips en 2 fortjeneste, eller er det bare basert på hvor mye penger du har i balansen din. Jeg skjønner ikke dette, alt jeg vet er mitt mål om 10 pips per dag. Hvis jeg kan tjene 2 av pengene mine hver 5 dager i uken, det er mer eller mindre 40 per måned, er jeg rettet Hvis jeg er riktig, så kan mine 100 dollar bli 268 millioner på bare 4 år. er dette mulig jeg laget en Excel-fil som legger til 2 profitt per dag og resultatet er 268 millioner i 4 år. mmm. Legg til ditt svar Rapporter misbruk Tilleggsinformasjon Hvis du mener at din immaterielle rettighet er blitt krenket og ønsker å sende inn en klage, vennligst se våre misbruk av retningslinjene for opphavsrettspolitikk. Tilleggsinformasjon Hvis du mener at din immaterielle rettighet er blitt krenket og ønsker å sende inn en klage, Vennligst se vår CopyrightIP PolicyThread: 10 pips per dag Prøv min, arbeid i eurusd, gbpusd (fordi jeg bare handler dem) 1. 5 EMA (Greenuptrend) 2. 10 EMA (Reddowntrend) 3. 20 EMA (purplechanging trend) 4. RSI Periode 20 5 Stokastisk (5,3,3) 6. MacD (ikke veldig viktig) Regler: 1. Hvis grønn nedover den røde, men RSI ikke går under 50, selger ikke, og den røde hvis kryss opp, men RSI ikke men går over 50 ikke kjøp. 2. Den lilla linjen som bare viser opptrenden eller nedtrenden, kan du fjerne den hvis den gjør at du forvirrer 2. beste ytelsen i 1 time 4 timers tidslinje 3. bruk Stokastisk til å lese avvik og støtte Viktig: grønn rød linjeovergang må søke med RSI for det ultimate resultatet og vær tålmodig. Vi jakter ikke for å være hjemsøkt. hvis du kan lage 10 pips per dag med total fortjeneste 3-4 av kredittbalansen din på ett år, vil du tjene 1200 1224 din balanse. Her beregningen er: eksempel din kredittbalanse 100 mengde du bør kjøpe 10040 4000 dette betyr at du bruker opp 40 av balansen din. fordi 1 pip euro koster 0.0001 så 10 pips du tjener 40000.000110pips 4 og legg til i balansen 104 og gjenta igjen 10440 4160 på ett år vil du ha 1.04240 (240 daysyear) 100 122,4620.24 mye penger er det ikke, men fortsatt jeg må være tålmodig. PS: Tilgi meg for min dårlige engelsk. Best Regard, vikenoshi Sist redigert av vikenoshi 03-04-2012 kl 01:03. Årsak: Forklaring Jeg fant dette på andre fora, men det er veldig nyttig for bare å få minst 10pips per dag. 1. 5 EMA ble brukt for å lukke (Rød) 2. 12 EMA ble brukt for å lukke (Blå) RSI med 14 og nivå 50. Kjøp varsel: Kjøp når 5 kryss 12 opp og RSI kryss over 50 Selg Alert: Selg når 5 krysser 12 nedre sider og RSI krysse under 50 Ta fortjeneste: 5pips (Jeg bruker TP som 10pips) For kjøpshandel: Lav av tidligere lysstake (som er stengt før crossover) For salgshandelen: Høy av tidligere lys (som er stengt før crossover) Jeg handlet absolutt 200 handler med 22 traff treffer stoploss. Og 187 handler profitt med 5pips mål. Alt det beste for din handel. Hvor mange pips har du mistet på de 22 handler Hva er spredningen av megleren? Mine meglere spredt er satt til et gjennomsnitt på 2 pips slik: 187 (5-2) 561 totalt pips tjent 5612225.5-223.5 hvis gjennomsnittlig tap per handel er mer enn 23,5 du mister penger etter 200 handler ellers får du Interessant system skjønt Originally Posted by vikenoshi Prøv min, jobbe i eurusd, gbpusd (fordi jeg bare handler dem) 1. 5 EMA (Greenuptrend) 2. 10 EMA (Reddowntrend) 3. 20 EMA (purplechanging trend) 4. RSI Periode 20 5 Stokastisk (5,3,3) 6. MacD (ikke veldig viktig) Regler: 1. Hvis grønn nedover den røde, men RSI ikke går under 50, ikke selger, og den røde hvis cross-up men RSI ikke går over 50 ikke kjøp. 2. Den lilla linjen som bare viser opptrenden eller nedtrenden, kan du fjerne den hvis den gjør at du forvirrer 2. beste ytelsen i 1 time 4 timers tidslinje 3. bruk Stokastisk til å lese avvik og støtte Viktig: grønn rød linjeovergang må søke med RSI for det ultimate resultatet og vær tålmodig. Vi jakter ikke for å være hjemsøkt. hvis du kan lage 10 pips per dag med total fortjeneste 3-4 av kredittbalansen din på ett år, vil du tjene 1200 1224 din balanse. Her beregningen er: eksempel din kredittbalanse 100 mengde du bør kjøpe 10040 4000 dette betyr at du bruker opp 40 av balansen din. fordi 1 pip euro koster 0.0001 så 10 pips du tjener 40000.000110pips 4 og legg til i balansen 104 og gjenta igjen 10440 4160 på ett år vil du ha 1.04240 (240 daysyear) 100 122,4620.24 mye penger er det ikke, men fortsatt jeg må være tålmodig. PS: Tilgi meg for min dårlige engelsk. Med vennlig hilsen, vikenoshi takk, jeg skal prøve dette Sist endret av enhu 04-23-2012 kl 03:05. Hvis du gjorde 30 pips en dag konsekvent hver dag, er du en gud. Og hvem som helst som selger deg den drømmen, er en løgner. Bare gjør matte. 30 pips på dollar yen hver dag er som en 65 retur for året. Selv Renaisssance Technologies kan gjøre det konsekvent hvert år. Btw, du liker å skrive om økonomi på Quora, jeg ønsker å invitere deg til vix amp options trading community. Handel alene kan suge, spesielt uten god utdanning. Dens i beta nå, men det er designet for å lære handel på en skikkelig, strukturert måte. I utgangspunktet er det virkelig vanskelig å oppnå høy (gt4) Sharpe-forhold når du handler manuelt hvis du er en ikke-programmatisk FX-aktør. Hver handel har en quotexpectedquot verdi og en kvoteringskvot på lønnsomhet som spenner fra et negativt tall til et positivt tall. Det betyr at du ved enhver handel kan tape penger, og hvis du handler dette signalet lenge, vil du gjøre (Antall handler) (Forventet verdi av en enkelt handel) i fortjeneste. For å forbedre sannsynligheten for at du er lønnsom på en tilfeldig gitt dag, må du enten a) redusere variansen i returfordelingen av en enkelt handel, eller b) handle en positiv forventningsstrategi mange ganger i løpet av dagen. Problemet er at i tidsrammen som de fleste handler handler med, er det et svært lite antall mulige handler som du kan gjøre på en gitt dag. I utgangspunktet, for å redusere de falske positive, må du redusere antall handler. Dermed vil du være i en Catch 22-situasjon når det gjelder å oppnå et høyt Sharpe-forhold: enten handel med høyere frekvens (som vil drepe deg i transaksjonskostnader), eller utvikle et algo som er super, superselektivt om sine bransjer som kan redusere mengden kvotering du ser på en dag 19.2k Visninger middot Vis Oppvoter midtpunkt Ikke for reproduksjon Vel, en næringsdrivende kan lage 20-50 pips på en dag. Han kan til og med gjenta denne forestillingen neste dag, og fortsette det positive resultatet noen dager på rad. Imidlertid er det ganske umulig å kontinuerlig generere en konsekvent og konstant fortjeneste. som 20 til 50 pips hver dag. Jeg utelukker ikke det faktum at det kan være noen super høyt talentfulle handelsmenn for hvem 30 pips virker ganske vanlige, men de er virkelig unntak. Faktisk anser de super profesjonelle handelsmennene ikke om daglig handel i det hele tatt: de er mer opptatt av langsiktig handel. Videre teller de ikke pips i det hele tatt: de er mer opptatt av forholdet mellom investeringsprofit. Det er ikke ille å drømme om slike høye forestillinger, men det ville være bedre å starte med små, men konsekvente skritt, og disse trinnene blir gjort gjennom å lære og oppleve. Jeg håper dette var nyttig 3.5k Vis middot Vis Oppvoter midtpunkt Ikke for reproduksjon Bare et lite tips: don039t tenk i form av pips - pips betyr ingenting. En handelsmann som lager 100 pips kan tjene mindre penger enn en handelsmann som bare gjør 10 pips. Som handelsmann bør du begynne å tenke når det gjelder, og enda bedre: Sett din risiko i forhold til belønningen din. Det som handler mest, er at du ikke trenger å tjene penger hver dag for å tjene penger på lang sikt. Hvis du spiller din risiko: belønn smart og kombinere den med winrate, that039s når du begynner å se resultater. Hvis du er interessert, laget jeg denne korte artikkelen om hvordan risiko: belønning og winrate jobber sammen. Kanskje det hjelper litt med disse konseptene. Den Hellige Graal: Hvordan Kombinere Risikobesvar Ratio Og Winrate (Infographic) Tradeciety I039m gjerne svare på eventuelle andre spørsmål - it039s min favoritt trading tema :) 5.5k Vis middot Vis Oppvotes middot Ikke for reproduksjon Som en bare dødelig og å ha vokst rundt profesjonell handelsmenn og studerer trender mye som en del av læreplanen min mening er at det ikke er en klok idé å ha et mål om å lage bestemte pips om dagen. Målet er å gjøre disiplinert handel, basert på de ulike grunnleggende og tekniske faktorene i betraktning, og selv det kan ikke fungere. De beste handelsmenn forstår at deres beste strategier wouldn039t virker, og det er alltid en mulighet til å gjøre tap i hver handel. Det store problemet med å være tilfreds med noen få pips er at det alltid er en mulighet til å tjene penger hvis retningen fortsetter, hvorfor stoppe det. Rookie feil Amatør handelsfolk forplikter er at de løper sine tap lengre tenker at markedet vil magisk arbeide til deres favoriserte 50 pips profitt der ved å miste mye av deres fortjente profitt og snart kutte i sine innledende investeringer. Det du vil gjøre er å kutte tapene dine kort og kjøre fortjenesten din, så handelsoppsettet ditt skal oppnå målet, for å oppnå 50 pips, bør du ikke kjøre et stoppfall på 200 pips, markedet fungerer på morsomme måter. 1. Godta tap som en del av strategien og se for å minimere dem, slik at du ikke må limes på skjermen hele dagen, en gang i morgen for å sjekke bestillingene og en gang om natten for å se hvordan de gjør det , med mindre det er anledning til å inngå en handel i løpet av dagen. 2. Hold deg til din handelsplan, om bestillingsstørrelsen, din innflytelse og dine handlekurv. 3. Husk alltid, hvis dette var en rask måte å tjene penger på, ville alle gjøre dette, loven om stort antall arbeid og 99 av fortjenesten går til 1 av befolkningen, så oddsen er skjev mot deg 4. Oh ja, alltid ri bølgen, gå med markedsutviklingen. 8.6k Visninger middot Vis Upvotes middot Ikke for Reproduksjon Rotimi Olawale. Computer Science Graduate med erfaring i Banking. Forex Trader HavilahFX Ja det er veldig mulig (men ikke 100 hele tiden) i visse perioder når markedet opplever noe volatilitet Overlapp mellom to økter. Generelt, når det er en overlapping i markedet, for eksempel Japan London og LondonNewyork Session, er det alltid en volatilitet som følger med en slik periode. For eksempel hver morgen i London Open-sesjon. Euro-par er aktive, og hvis du har en god strategi, kan du få 20-30 pips. Nyheter Utgivelse: Fundamentals driver markedet. Under nyhetsutgivelsen oppleves volatilitet, og noen par kan bevege seg over 100pips avhengig av hvilken type nyheter. For eksempel er ikke-farm Payroll den mest flyktige nyhetsutgivelsen, og dollarbaserte valutapar kan flytte hundrevis av pips i sekunder. Men trading nyheter er risikabelt hvis du ikke er kunnskapsrik om det. Sentralbank Govenor039s tale. Taler fra disse gutta kunne få par til å gå hundrevis av pips og til og med forandre markedssentimentet med effekter som varer i måneder. Men det er risikabelt å handle disse taler, unntatt du abonnerer på noen feedsignal service Breakout. Det er visse perioder når det har vært litt konsolidering og en breakout er nært forestående. En breakout kan se prisen går bra over 50 pips. Dette skjer ofte når prisen har nådd terskelen for å være overkjøpt eller oversold. You kan dra nytte av dette ved å forstå de riktige tekniske indikatorene for å sette sammen for en lønnsom strategi. For en god strategi for å få 20-50 pips per dag, kan du besøke havilahfx 2.8k Vis middot View Oppvoter middot Ikke for Reproduksjon Selvfølgelig kan du. Men, som Ian Marshall sa, er konsistens nøkkelen til suksess i valutahandel. Jeg lærte å handle fx i desember 2012. Jeg handlet demo i tre måneder og begynte å handle ekte penger i februar 2013. De to tingene du trenger å unngå er grådighet og frykt. Når du gir noe overskudd, begynner du å ta mer risiko og så mister du mye penger. Du blir redd for å miste og unngå å gjøre noen handler i noen uker. Jeg passerte gjennom den emosjonelle bergbanen til november 2013 da jeg tok en streng og disiplinert objektiv tilnærming til handel. Jeg regnet sannsynligheten for suksess for min primære tekniske indikator, valgt en fast ta fortjeneste på 80 pips og stoppe tap på 40 pips. Nå, jeg gjør det bra. Selv om jeg bare får 1-2 signaler per uke, så får jeg omtrent 100 pips per uke (jeg lukker noen handler før de treffer ta fortjeneste basert på subjektiv analyse, for eksempel høye nyhetsnyheter snart bli publisert). 14.8k Visninger middot View Upvotes middot Ikke for Reproduksjon

No comments:

Post a Comment